grattis till studenten kusin !

hej igen bloggis :) som ni ser rubriken så har min kusse lollo tagit studenten, så idag ska vi på partaj hos dom :) hon tog studenten igår men dom bestämde att ha festen idag istället så nu sitter jag här lite halvklar och mår inte så jättebra ., har sketaont i magen och har typ svettsjukan , så jag sitter här med fönstret på glänt och det blåser som fan men jag svettas . vad är problemet med mig ? :p
men nu hinner jag inte skriva för mamma skriker att vi måste göra oss klara :p
men jag slänger in en bild på vad jag har på mig idag ;)

lång tröja  - bikbok
leggings  - vet inte

och klasströjan hänger med ifall det blir kallt (ska sitta ute nämligen;)






hejdå
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0