glad & go

hello bloggen ! igår var det skolavsluting, så nu är jag fri , fri från skolan och all dess elände ! efter att vi sagt hejdå till klassen och fått våra betyg gick jag , moa & maria till ica , köpte pizza , kladdkaka och grädde. sen gick vi hem till moa och åt pizza och bara njöt av tanken att det äntligen var sommarlov. senare på kvällen begav vi oss ner mot fyrishov och kollade lite på fett med kärlek (fast utifrån;) mysig mysig kväll med mina favvisar ! :)

och idag blir det studentfirande för min kusse som tog studenten igår :) grattis lovisa !
och jag funderar på om jag ska ha min nya byxdress från ginatricot eller om det blir för kallt :p 

men men , nu ska jag vara lite nördig och spela bubble struggle ;)

här kommer två bilder på en glad tjockis :)





hejdå, uppdaterar mer antingen imorgon eller ikväll .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0