galen dag !

hejsan bloggen !
ligger här i soffan helt utsliten efter ett helt galet bad tillsammans med josefine (josefinemedh.blogg.se), lovisa & matilda . åkte till fibysjön , och badade och skrattade och hade hur kul som helst.
imorgon ska jag och mamma troligen åka in och hänga på låset till olssons frisörer , blää .. jag vill verkligen inte klippa mig men jag har nog inget val , håret är slitet som bara den så .. men den här gången ska jag försöka vårda mitt hår så om det är någon som vet nått bra tips att vårda sitt hår på är det ju verkligen inte förbjudet att skriva om det :)

efter klippningen ska jag , sanna & michelle åka till fibysjön och bada :)

men nu orkar jag inte skriva mer

pusshej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0