förkyld ....

hellooooooooo bloggen ! sitter här och är ganska hängig, förkylningen har dragit över mig igen och jag mår verkligen inte alls bra ..
igår var sista praodagen och det var riktigt sorgligt , jag kommer sakna alla småttingar faktiskt :(
men gulliga som dom är så hade dom köpt en present till mig, en står skål med godis och en biobiljett och så hade en unge gjort ett fint kort :) åååh !
aja, idag ska jag först kolla på julia när hon spelar fotboll och sen ska vi två hem till oneen som fyller fjorton år . men jag får ärligt talat se om jag ens orkar följa med dit som jag mår nu .. aja, det visar sig väl .

men nu ska jag gå ,

norrlandspussar från


agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0