fjällnora

tjena bloggen !
hemma från norrland nu , men snart bär det av dit igen ! :) fick träffa vännerna idag som man såklart har saknat jättemycket <3
nattbussen gick från norrland halv elva igår och vi var i uppsala ungefär halv sex , gääääsp ! men som tur var så hade vi iiiinga lektioner idag eftersom det var friluftsdag i fjällnora :)
först när vi kom gick vi och satte oss i solen och pratade , sen åt vi lunch och sen paddlade vi kanot :) vi ägde !
tyvärr har jag inga bilder på kanotturen för jag vågade inte ha med kameran ifall att man skulle välta ;)

men jag har lite andra bilder från bussen som jag kan lägga ut ;)


magdis :)


sara & jag :)

okej , jag hade tänkt lägga ut flera bilder men det tog skeeetalång tid för dom å ladda så jag orkar inte .

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0