visste du att jag ...

bild från drottningholm




har fobi för vass. jag klarar helt enkelt inte av det. tycker det är så grymt äckligt och bara tanken på att simma där, eller ramla ur en båt i vassen, gör så jag får kalla kårar. usch , i hate it !

hatar rökning och förstår verkligen inte meningen med det! nej , jag hatar hatar hatar rökning . det är så äckligt , folk som går runt på stan och blåser ut den äckliga röken , så om man nu ska hålla på kan man väl ändå sitta hemma så vi andra slipper drabbas ?

har väldigt svårt att lära känna nya människor ., japp, jag har jättesvårt på den fronten, och jag hatar det (inte att lära känna nya utan att jag har så svårt för det ..)! önskar jag var en sån som hade jättelätt att lära känna nya personer men icke .. det är väl nått man kan lära sig kanske ;)

är världens godisråtta . ja, usch! jag är verkligen en riktigt gottegris, en gång var jag så sugen på nått sött att jag rotade igenom hela skafferiet tills jag hittade en liten bit blockchoklad, och hur gott är det med blockchoklad på en skala 1-10 ? 1 !!

är beroende av handkräm. köpte en i typ början av åttan och sen dess är jag fast . smörjer in mig flera gånger varje dag och guud vad jag älskar hur lena och hur gott händerna känns/luktar efteråt :) ni borde prova ! handkrämer is the shit !

♦  är också beroende av bloggar . jag följer så många bloggar varje dag så det är sjukligt , okej det där var lite av en överdrift men jag läser jättemånga bloggar . små & stora , folk jag inte känner och folk jag känner jätteväl . jag läser helt enkelt alla sorters bloggar ;)


så , sex olika sanningar om mig ! så nu kan ni ju passa på att lära känna mig lite extra ;) hehe ..

puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0