terminator 2

godkväll bloggen (: haft en bra dag ?
det har iallafall jag haft . först vid ungefär elva åkte jag mamma & pappa till gränby för att hitta nån snygg bikini till mig och mamma . jag hittade två underdelar och en överdel från stadium och en överdel från h&m :)
sen när vi kom hem åkte vi till avstasjön och badade , me and the family :) ett stort minus med den sjön var bara att det låg stora äckliga musslor på botten så jag tyckte in om att stå på botten , hehe ;)


nu sitter jag och kollar på terminator 2 , vet inte riktigt om jag tycker den är så jättebra men ;)
och imorgon har jag bestämt mig för att inte göra ett smack ! bara ligga ute i solen och jobba på brännan :)
och juste , imorgon kommer förhoppningsvid kläderna från nelly.com som vi beställde. hoppas hoppas hoppas ! :) 
japp , det var allt för nuet .

puss på er sötnosar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0