sommarfräsch .

tjenispenis bloggen !
sitter här, precis nyfixad, och känner mig väldigt fräsch. håret har blivit lite ljusare tack vare solen och huden har fått lite färg.
när som helst kommer michelle och cajsa :) bestämde mig ändå för att gå på bio , bättre det än att sitta hemma och trötta ner sig själv . vi bestämde också för att träffas lite innan bion så .
vill ni veta vad vi ska se ? :) kommisarie späck blir det ! har inte sett trailern men de som har sett den säger att den ska vara bra . jag kan skriva vad jag tyckte sen efteråt :)

nu ska jag gå och dricka vatten för att slippa få huvudvärk som jag tycker jag kan få ganska lätt :p

pusshej


denna kommer att visas på vita duken ikväll (;

Kommentarer
Postat av: frida

ja, det är skitkul xd lugnt :)<3

2010-07-02 @ 17:57:57
URL: http://fridallindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0