sjuk(lig!!)

hejsan bloggen ! förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag, jag har bara inte haft orken (;

som rubriken lyder så är jag sjuk . fast inte på riktigt , jag är bara otroligt sjuklig ! har beställt så himla mycket kläder de senaste veckorna , herregud ! men det är ju skitkul när kläderna kommer hem och man blir så glad :D
nu sitter jag här och kollar på nelly´s (hehe) och har hittat en klänning och en t-shirt , men får se hur jag gör . ifall jag beställer det eller inte ( ;

imorgon har jag inga planer , det ska tydligen inte bli lika fint väder imorgon så jag tror inte det blir något bad . kanske ska åka och campa med pappa och lillebror ,  :) mysigt !

men nu ska jag gå och lägga mig , är supertrött :)

pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0