norrland

godmorgon bloggen ! igår på eftermiddagen åkte jag o familj + hanna till norrland & kusinerna :) så nu sitter jag här ! vet inte vad vi ska göra idag , tror det ska bli ett besök på djurparken :)

igår kväll bestämde vi oss för att plåga oss själva lite med en skräckis . det fick bli "hunting in connecticut" , faktiskt riktigt bra film även om jag under mestadels av filmen låg under täcket och skrek ;) den var lite svår att förstå men jag rekomenderar den ändå :)
fast jag kommer nog aldrig riktigt förstå meningen med skräckfilmer , eller åtminstone varför jag kollar på det . jag skiter ju nästan ner mig för ingenting och sen när man väl ska sova ligger man vaken och försöker intala sig att det bara händer sånt på film och blabla och minsta lilla ljud gör så man skiter ner sig .. haha !


nu ska jag spela nått spel med kusin & bror :)
och juste , det blir nog inte så mycket inlägg nu när jag är hos kusinerna , har ingen lust att sitta framför datorn när jag ska umgås med kusinerna :)

 

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0