nätshoppa !

hej bloggen !
igår var det första jobbdagen för mig , riktigt kul faktiskt . rebecka och emil (som jag jobbade med) var jättetrevliga. tyvärr började det ju regna så vi var tvungna att ändra lite saker men det blev bra ändå :)
sen när jag kom hem satte sig jag mamma och syster vid datorn och kollade på nellys rea :) hittade faktiskt lite grejer som jag beställde , hittade en jättefin rosa klänning med vita rosor på axlarna, en rosa (indian-)topp , och ett par skor (; sen tror jag inte det var något mer , hehe ..

idag vid ungefär tjugo i tio kom mormor hit och så åkte vi in till stan för mormor skulle till ett solcenter för solduscha (hon får inte sola i solen) så medans hon duschade sig brun gick jag en liten runda med rocky (mormors hund.)
och idag har jag ingenting inplanerat , hade tänkt umgås lite extra med datorn och tv. senare måste jag städa mitt rum , stooor suck på det !

menmen, nu ska jag kolla lite på facebook (:

pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0