myggor = döööö !

hejskipejski bloggski ! hehe .. :)
sitter här och är så j*vla irriterad på dessa små insekter som vi kallar för myggor ! varför varför varför finns de ens ? vad gör de för mening ? sätter sig bara på våra kroppar och suger blod och lämnar kliande fula myggbett efter sig ... vaknade flera gånger inatt av att jag hör massa surr i mina öron men när jag tänder lampan för att smälla dem är de ju helt borta ... suck suck suck !


men nog pratat om myggorna ., idag tror jag att jag ska åka och bada tillsammans med min kära familj, men om det inte blir så vet jag inte alls vad jag ska hitta på . plus att jag måste köpa ny bikini för den andra är helt förstörd av fibysjön, den har blivit helt brun , hehe ..

aja , nu ska jag gå ner och göra nått annat : )

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0