lat

godmorgon bloggen ! idag så har jag hittills bara hunnit med å vara lat . vaknade , kollade på satc i ca två timmar och sen hamnade jag här. förfan , det är sommar och jag sitter inomhus, jag måste vara sjuk eller nånting.
har inget planerat idag än, jag vill åka och bada men jag vet inte med vem ( ; 
imorgon får man äntligen träffa den otroligt saknade hanna! vet inte när vi ska träffas men vi ska iallafall fika nånstans på stan. längtar ! svårt att vara ifrån en av sina bästa vänner så här länge . hon har varit på konfirmationsläger i en månad , det är därför . :)

men nu ska jag gå ut och göra något vettigt, fast först ska jag kolla lite bloggar ;) hehe


bus & kran (;

/ agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0