irriterande ...

hejsan bloggen ! ska bara göra ett snabbt inlägg för att berätta om en sak som hände när vi var nere vid rampen. det var nämligen så att när hanna skulle göra nått trick med brädan så ramlade hon och brädan åkte in i hennes häl och det blev typ ett ganska djupt hål .. och så åker hon, mamma , pappa och matilda till sjukvården här ( det är ett ganska litet samhälle så ) men nepp , de kunde inte hjälpa henne för de har lunch ., hur tänker man då ? skulle de göra likadant ifall det kom in någon med brutet ben eller ? nej men iallafall , så då får hon matilda & pappa åka in till stan som ligger ca sju mil bort och som tar ca 45 min att åka till .
sjukt irriterande är det iallafall menmen vad kan en liten tjej som jag göra ? inte så mycket skulle jag tro ..
det är faaarligt att åka skateboard , ;)

men nu ska vi fika tror jag & sen ska jag , bror & kusinerna åka och bada :)


pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0