home sweet home

hola bloggen ! hemma efter en tvådagars-camping tillsammans med pappa & lillebror .
riktigt mysigt att komma iväg lite men vi hade sällskap . tusentals mygg bokstavligen flyttade in i vårat tält och slog rot där .. tur säger jag bara att vi hade myggnät !! men på stranden , där vi tillbringade mestadels av våran tid, där ar det myggfritt och gud vad jag älskar att bada .

när vi kom hem väntade ännu ett paket från nelly.com på mig (jag säger ju att jag är helt sjuk , men nu är det slutbeställt än på ett tag , plånboken måste vila , hehe ) den här gången var det ett linne & en klänning , båda från vila . jag kan visa bilder senare :)

nu ska jag bara ta det lungt , borde egentligen packa upp väskan men jag orkar inte ;) vi tar det sen !

pusshej♥

 


isglass

här är linnet , måste köpa en annan bh som jag kan ha under men ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0