hemma

godkväll bloggen ! har precis kommit hem från bion, filmen var helt okej. kanske inte riktigt min typ av film men jag skrattade så jag antar väl att jag tyckte den var rolig ( ;
sitter nu och tittar på fotboll och äter upp resterna av biogodiset tillsammans med min syster som sitter här och är lite smådeppig eftersom holland slog ut brasilien. herregud säger jag bara (jag som inte är så jätteintresserad av fotbollsvm ;)

men nu ska jag gå på toa ( intressesmurfen antecknar .. hehe ) sen ska jag göra något kul :)

och idag gick jag klädd i :
svart byxdress - gina tricot
gladiatorsandaler - belles shoe
& raybans


gottis is the shit ! :)



pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: frida

haha tack xd<3

2010-07-02 @ 22:02:34
URL: http://fridallindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0