Godnatt Mister Tom

nått jag verkligen måste hissa är boken "Godnatt Mister Tom" av Michelle Magorian. för er som har läst den , visst är den bra ? för er som inte har läst den , lyllos er ! ni har världens bästa bok framför er :)
så himla bra & sorglig bok , jag grät i slutet , och jag har aldrig gråtit till en bok förut ! superbra bok verkligen .



i eftermiddag bär det av till norrland & kusinerna. ska bli trevlans att träffa dem igen :) och på lördag är det fest därför att min morbror har fyllt femtio år, grattis ! har dock hört att det ska vara massor av mygg där uppe , grr !
men vad gör man inte för att få träffa de älskade kussarna ? :)
nu ska jag läsa , kolla så jag har packat allt och läsa ännu mer :)

pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0