fotboll !

tjenis bloggen ! allt väl ? med mig är det bra , sitter i soffan bredvid en helt galen hanna !!
fotboll visas på tv:en och hanna sitter och glädjeskriker när holland precis gjorde mål :)



igår kom michelle hit lite senare än vad jag trott men (; hon kom vid typ fem och eftersom vi är så otroligt nördiga satte vi oss på en gång och spelade tv-spel , hehe ! vi båda har blivit helt galet beroende av ett spel som heter nazi zombies .. så vi satt i soffan , skrek när de kom mot oss , sköt som galningar, blev jättelyckliga när vi slog nytt rekord och helt förkrossade när vi inte gjorde det .. hur tjejigt är inte det ? ;)
sen vid typ tolv orkade inte michelle cykla hem så hon stannade över natten .. gick ut och satte oss på studsmattan och pratade tills klockan var ungefär halv två då vi blev trötta på alla mygg och gick å la oss ..
idag har varit nästan likadan dag som igår , när vi vaknade slog vi rot i soffan , spelade tv-spel, kolla på film och åt glass .. herregud , det här bådar inte gott alltså !
och juste , idag kom kläderna från nelly.com också ! blev skitnöjd :) skorna jag beställde var dock lite stela men förhoppningsvis är det bara nu i början , ;)

imorgon är det dags för jobb igen , och imorgon är det jag som har ansvar eftersom jag är den enda som har varit med en gång tidigare .. shiiiiit ! men det går nog bra , ska jobba med tre andra tjejer som jag tror är trevliga :)

men nu ska jag kolla om det hänt nått på facebook och sen kolla på fotboll .

pusshej♥


Kommentarer
Postat av: josefine :)

- jaja, jag kör på kort tjock hår, det gillas!



Nej jag skoja bara men snyggt var det iaf ;D <3

2010-07-07 @ 22:37:59
URL: http://josefinemedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0