♥ kärlek


julia ,  jag älskar dig ,  du är bäst
tillsammans klarar vi av vad som helst ♥


idag har jag, som jag skrev tidigare, varit hos sanna . vi gjorde lite allt möjligt ( : på eftermiddagen kollade vi på wallander och efter det blev vi så otroligt sugna på att göra våra egna deckare så det var precis vad vi gjorde . tog kameran och gjorde egna , wallander-inspirerade , filmer . blev dock inte alls lika bra som den riktiga wallander men ooh vad det var nära ; )

på söndag ska jag , fam & fam hedmo åka till berkinge . kommer bli super ! har ni vart där nån gång ? :) om inte så borde ni åka dit , så grymt roliga ruschelkanor ! :) sen på kvällen är det ju vm-final om inte jag har helt fel ! hehe .. så jag tror vi skulle bjuda över  hedmos och käka och kolla tillsammans ;) skulle faktiskt vara väldigt mysigt ! men jag vet inte om vi skulle det men förhoppningsvis ;) 

nu ska jag kolla på tv , puss ! ♥ 


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på mina sommarbilder :)

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidorna är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön dag nu då. ^^

2010-07-13 @ 16:15:42
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0