deprimerande väder ..

helloo bloggen ! idag har verkligen verkligen verkligen varit en typisk regn-dag , har suttit bänkad i soffan och kollat på tv ungefär hela dagen . och nu är klockan fem i tio och jag känner på mig att dagen kommer fortsätta som den har varit hela dagen .. jag kommer nog kolla på någon gammal film som råkar gå på tv , & sen gå och lägga mig ... eller så händer ett mirakel som gör att resten av kvällen blir skitkul ! nej , nu är jag så töntig .. jag har ju jullan ( min kusin ) och med henne kan man verkligen inte ha annat än kul .,
imorgon ska vi åka båt tror jag , och åka ring efter båten (eller som vi säger här i norrland: båt´n, hehe)

nu ska jag kolla på the x-effekt med matilda & hanna , haha ! jag älskar det programmet , man vet inte om det är äkta eller bara skådespeleri som ska värka äkta men jag tror att det lutar åt skådespeleri-hållet för min del i allafall ;)

pusshej♥


bild på hanna & mig när vi var och käka på corner i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0