bio, inte bio, bio, inte bio ...

godmorgon bloggen :)
sitter här och är hur trött som helst tack vare några dumma mardrömmar ..
och idag ska jag kanske på bio med michelle och cajsa , för se hur det blir med den saken. är så otroligt trött .
men vi får se ! jag kanske blir piggare med dagen :D

idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, ikväll ska jag ju som sagt kanske på bio. men nu på dagen har jag inte ett smack inplanerat. blir nog en dag i solstolen tillsammans med den älskade solen :)

men nu ska jag titta på spindelmannen som min lillebror ligger och tittar på.

pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Daniella

:)

2010-07-02 @ 12:07:38
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0