agnes pettersson , med andra ord klantarsel !

hur klantig kan en person vara på en skala egentligen ? jag tror åtminstone att jag ligger på topp just nu .
det var nämligen såhär att igår när jag och hanna skulle köpa lunch på wayne´s coffee så låg inte mitt bank-kort eller id-kort i min plånbok . de var borta !
när jag kommer hem letar jag igen vart enda litet dammigt hör i hela huset men nepp , inte fanns de där skitkorten som är så jäkla viktiga .. grät av frustration för att jag trodde att jag inte skulle kunna göra nånting som kostar pengar på flera månader .. men min älskade mamma beställde direkt ett nytt kort och muntrade upp mig genom att säga " nu när jag har beställt ett nytt kan jag nästan lova att du kommer hitta korten på direkten " .. fast än har jag inte hittat dem så ;)
men nånting gott förde iallafall den här lilla olyckan med sig . för när jag rev ut varenda låda i mitt rum hittade jag massa andra grejer som varit borta och saker som jag glömt bort . som två små söta pärlringar & två pärlarmband som jag köpte i kina , och en kompisbok jag hade när jag var kanske nio , där jag satte in bilder på mina vänner och skrev "love you" under varenda en och skrev om de var "kompis", "bra kompis", "väldigt bra kompis" eller "bästis" ! haha, lite kul var ju det iallafall :)

nu ska jag gå och äta glass och läsa :) puss !


inte så bra bild men på mitt finger sitter en av ringarna :)


jag just nu

puss hej sötnosar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0