tisdag , dan före musikalen !

hola bloggen :) nu är jag hemkommen ifrån pianoavslutningen och det gick bra. jag klarade mitt stycke utan ett enda fel , hihi stooolt :) men jag var nervös som sjutton kan jag ju säga. men nu sitter jag här och är nervös för en annan grej nämligen : muuusikaaaalen !! min klass ( jag går i kulturklass för er som inte vet ) har gjort en musikal som vi ska visa för skolan och det ska spela upp för skolan och jag ska spela piano . iiih ! varför varför varför tog jag på mig det ? jag kommer dö eller göra bort mig eller något annat hemskt !

och innan jag säger hejdå måste jag göra en diss , och den går till en lärare på skolan som gjorde mig otroligt förbannad idag. tänker inte säga vilken lärare eller varför jag blev arg men den gjorde mig iallafall så jäkla förbannad att jag vill slå ner´n, nej okej , det skulle jag inte göra. eller jag gjorde det , i mina tankar ..

pusshej !

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lycka till kusin ;D

2010-12-15 @ 17:19:51
URL: http://topseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0