sex and the city

hejsan svejsan !
nu är klockan 15.21 och jag har kollat på sex and the city the movie för typ hundrade gången. jag bara älskar älskar älskar sex and the city !
men iallafall, innan jag startade filmen lovade jag mig själv att städa efteråt och eftersom det är efteråt nu så ska jag gå och städa, eller iallafall försöka. men det ska nog gå bra, det är inte så jättemycket att städa så :) bara vika in några kläder och sen äre klart ! och när jag har gjort det så ska jag belöna mig själv genom att kolla på sex and the city 2 ! synd bara att inte min käraste syster är hemma för jag är jättesugen på att ha en SATC kväll med glass och film .. men hon är hos någon kompis och kommer hem imorgon . tråkigt tråkigt . men that´s life ! haha, jag vet inte riktigt varför jag skrev det för det är typ skitointressant men aja.

men men , plikten kallar !
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0