rubrikbrist !

nu sitter jag här i soffan och är helt klar och jag ska inte vara i stan förens om 1h och 21 min ;)
men det är skönt, för då slipper jag stressa. men jag kan säga att jag är väldigt förvirrad för jag vet inte alls vad vi ska göra i kväll men men .. det löser sig nog.
men men . jag har tagit dagens bilder idag men jag har inte lagt in de på datorn så jag skriver vad jag har på mig så lägger jag in bilder imorgon :)

dagens i text :

svart linne - gina tricot
jeansleggings - vila
svart&vit randig kofta - h&m
klocka - ur & penn
militärgrön sjal - veromoda

och jag ska kanske sova hos maria sen ikväll så jag skriver mer imorgon när jag är hemma igen :)
puss

Kommentarer
Postat av: H E R T A

du är söt agnes :* <3

2010-12-29 @ 16:50:18
URL: http://hertassjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0