helg helg helg !

hola !
nu är det fredag och jag håller på att hjälpa mamma , vi lagar nämligen tacos :) eller just för tillfället hjälper jag henne inte eftersom jag sitter här och skriver :p men iallafall , kvällen vet jag inte hur den kommer se ut . antingen går jag och lägger mig tidigt eftersom jag jämt är trött på fredagar, eller så blir det en myskväll med mami eftersom båda mina syskon har kompisar här och papi inte är hemma ;)
och jag vill bara berätta att jag höjt mig i två ämnen, hk och engelska :D från G till VG :) är riktigt glad verkligen ! men nästa termin då jävlar, då ska betygen bli så höga att det slår huvudet i taket ( haha, klyftigt sagt om jag får säga det själv ! )
och imorgon kanske jag ska träffa min käära vän maria :) ska bli trevlans trevlans ! :)

men nu ska jag hjälpa mami med det sista
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0