dagen före dopparedagen !

hejsan bloggen !
varför, varför, varför vaknar jag alltid så tidigt när jag inte behöver? nu är klockan fem i nio och jag har varit vaken i mer än en timme... varför är det så att när man kan sova hur länge som helst är man pigg och när man måste gå upp tidigt är man jättetrött ? är det bara för mig det är så eller ?

idag är det iallafall dagen före dopparedagen och jag är så jäkla glad ! idag ska vi åka till stan tror jag. för min bror måste köpa julklappar säger han, för han har inte ens börjat :p och jag ska kolla om jag kan hitta nån fin julklapp till kussarna som kommer ikväll / inatt :) annars har jag inget inplanerat idag men ( ; jag kanske ska baka julgodis vetja !

just nu sitter jag i min sköna säng i mitt städade rum och lyssnar på "grownup christmas list" som jag faktiskt tycker är mycket bättre än "all i want for christmas" ;)

aja, nu ska jag chilla lite !
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0