agnes hissar och dissar

dagens hissar går till :

Lucia - jag tycker det är fint och jättejättemysigt att sitta och kolla på luciatåg i alla dess former. idag var det ju lucia som alla säkert redan vet och min kära vän nathalie hade blivit framröstad till självaste lucia och hon var jättefin och jag satt och rös (eller säger man ryste?) när hon sjöng :) det är mysigt det !

http://www.mandeldesign.se - det här är en sida som mamma har visat mig och som jag till en början inte tyckte om. eller jag tyckte inte att det fanns så mycket fina kläder där men när jag suttit och kollat med mamma har jag upptäckt att det finns väldigt mycket fina kläder, speciellt väldigt mycket stickade tröjor och jag äääälskar stickade tröjor ! så tummen upp till den som startade mandeldesign.se :)

mina vänner - behöver jag ens skriva en förklaring om varför ? mina vänner är de bästa som finns.

dagens dissar går till :

folk som är bra på allt - okej, på det här måste jag nog förklara mig. jag irriterar mig på folk som är bra på exakt allting ! alltså t ex såna som har typ MVG i varje ämne. hur kan det vara så att vissa är jättesmarta i allt medans andra (jag syftar på mig själv när jag säger andra) inte alls är lika bra. och när jag tänker efter kan jag faktiskt inte säga en grej som jag är jätteduktig i, så duktig att alla säger "omg, det där vill jag också kunna" . sorgligt men sant ! men till er som har MVG i allt säger jag bara : grattis , jag skulle gärna vilja ha era hjärnor! wish me luck !



det blir nog förmodligen inga fler inlägg idag, men jag tycker jag har varit duktig :) men jag tror inte att det kommer bli så mycket inlägg i veckan eftersom jag kommer ha annat att göra.

så pusshej så hörs vi väl i helgen eller nått ! 

ps. jag har inte lagt upp någon bild på mitt hår än ( fast jag tror att alla som läser min blogg redan har sett mitt hår men , hehe) så ni kanske har något att längta till . hehe !


matte - jag förstår mig verkligen inte på folk som säger att matte är kul ! för det är det inte . det är det mest tråkiga och värdelösa (okej , värdelöst är det ju inte men... ) som finns. jag hatar hatar hatar hatar matte. men matte är viktigt så nu ska jag fan ta mig i kragen och få MVG i matte för fan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0