tråkigt väder

godmorgon bloggen !
sitter här hos mormor iklädd min nya jeansskjorta och bara myser . kollar på "antikrundan england" med min bror , haha ! det suger men det är ändå lite mysigt och roligt att se alla som antingen blir glada eller arga över värdet på deras prylar ... haha, jag är ju knäpp !
just det ! jag glömde skriva en grej jag köpte igår , jag köpte också ett vitt nagellack som jag har velat ha ett tag nu . men jag använder inte nagellack så ofta men jag tror jag kommer gilla det här .
idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på , ska kanske gå och kolla på motorcyklar som åker mälaren runt o sen innan jag och bror tar bussen hem ska vi kanske åka till godisgallerian och köpa lördagsgodis :D
och det är så grymt tråkigt väder nu för tiden .. hösten är verkligen på väg , blää ! fast det känns ändå lite mysigt , jag gillar hösten ! de är så fint , med alla röda och oranga färger och alla fina koftar och allt . jag har blivit spritt språngande galen i koftor nu för tiden . nästan jämt när jag är på stan provar jag tusentals koftor , hehe .

nu ska jag kolla på tv , puuuuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0