solen ♥

goddag bloggen ! min dag har varit väldigt slapp idag :
legat i solen och läst en grymt bra bok ! skönt helt enkelt !
men jag tog en paus från boken och bestämde mig för att skriva dagens inlägg . kanske skriver något mer ikväll men vi får se hur det blir med den saken ..
idag är det iallafall exakt en vecka kvar i friheten. en vecka kvar utan läxor och prov och tjat som betyg .. blää !

just nu sitter jag iallafall och slåss med en eländig geting som verkligen vill döda mig . vi får se vem som vinner ..
och börjar tro att jag tycker om att gråta , för jag sitter och lyssnar på tjejen som pratar om sin pappa om och om igen, och jag gråter lika mycket varje gång och tänker på felix och massor av andra hemska grejer .. fan vad livet måste vara orättvist ibland .

men nu ska jag kolla facebook och sedan gå ut till min bästis igen , nämligen solen !

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0