skoldags

goddagens bloggen !
idag var det skoldags igen och idag var det första riktiga dagen . med lektioner och sånt.
men det var ganska skönt ändå , var riktigt trött imorse och illamåendet fanns där i min mage och låg och gnagde men trott eller ej så gick det över så fort jag kom till skolan .
men det var en ganska lung dag ändå , ( :
senare idag ska jag inte göra nånting, eller jo , jag tror jag ska ut och jogga :) det blev nämligen inget igår ! men idag så ska jag det :D

och idag gick jag klädd i :

svarta leggings - vet ej
svart linne - gina tricot
västkofta - h&m
halsband - konfirmationpresent 


ja, jag ser ut som en mupp men jag orakade inte ta en ny
jag just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0