sanningen är

nu du bloggen! nu tänkte jag skriva fem sanningar om mig, agnes pettersson, bara för att jag är på sådant blogghumör :)


gammal bild !

♥jag har verkligen komplex över mina ben.
japp, och visst det kanske är töntigt men jag verkligen hatar
mina ben. men jag antar att det är sånt man får lära sig acceptera
och lära sig leva med..

jag önskar jag hade jättelätt att lära mig saker.
vilket jag verkligen inte har . jag är otroligt avundsjuk på folk
som kan lära sig en sak genom att höra det en gång.
för mig är det mer att det går in genom ena örat och ut genom andra

jag älskar att spendera pengar.
japp, jag kan knappt gå in i en butik utan att se något jag vill ha.
och jag kan verkligen inte spara mina pengar , nepp !
det är väl ingen idé att spara när man kan köpa massa grejer ., hmmm !

det finns bara några få personer jag verkligen litar på.
jag har verkligen skitsvårt att verkligen lita på personer men när jag väl gör det
så ska jag lita på dem till hundra procent för att jag ska kunna berätta superhemliga
saker. men när jag väl litar på någon så lovar jag att den kan lita på mig också !

min nya favorit är robyn.
åh, finns det någon som är så bra och cool som hon ?
och hennes låtar , mums vad bra ! och jag är grymt avis på alla som var på arvika
och fick se henne live, f*ck them ! ;)



allt för mig , puss alla söta !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0