powerwalk

hello bloggen ! efter förra inlägget bestämde jag mig för att ta en powerwalk som även inhöll några streckor av jogging. det är alltid skönt att jogga ! efter det tog jag en kalldusch ( jag var dösvettig förstår ni.) , åt jättegod mat och sedan har jag inte gjort jättemycket . måste ta tag i bombnedslaget i mitt rum men det får vänta bara liiite till . hehe .

och imorgon ska jag träffa min älskadeälskade vän michelle för sista gången innan hon åker tillbaka till kina . fyfan vad sorgligt ! vi har umgåts ungefär hela sommaren men det är verkligen inte tillräkligt . jag kommer sakna henne så otroligt mycket när hon är i kina igen
ungefär ett halvårs väntan från och med fredag , sen är hon tillbaks på en snabbvisit igen ..

men nu ska jag lyssna på gladmusik och tänka glada tankar ..

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0