PAUS

hejsan igen !
är i full gång med att rensa garderoben och städa .. men det känns bara som att rummet blir stökigare och stökigare ., kan ju bero på att jag slänger ut kläderna jag inte längre använder på golvet . men nu är jag strax klar med garderoben så ( ;
men alla behöver ju ibland en paus och just nu kände jag att jag verkligen kunde behöva en paus.


nepp , nu har jag tagit en paus alldeles förlänge , har redan spelat lite spel och vart inne på facebook och sådant ;) så nu är det bara att bita ihop och tänka på hur fint det kommer vara när jag väl är klar!


slänger in en bild på mig och min älskade sovkamrat ingmar !
jag må vara töntig men jag kan knappt sova utan honom .

puss ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0