nazi zombies


har ni spelat tv-spelet nazi zombies någon gång ? jag spelade det med min bror en gång och sen var jag fast.
hur finner jag nöje med att sitta och döda nazist-zombies som klättrar in genom fönstren och sedan försöker ha ihjäl en ... men det är inte bara jag som är besatt . nej min syster och michelle har också blivit helt besatta. så när michelle är här blir det väldigt lätt att vi "råkar" hamna framför tv´n med varsin kontroll i handen och skriker riktiga mans-skrik när man vänder sig om och en gulögd zombie står där redo att döda en .. herregud , det måste vara något fel på oss ! och tyvärr kan jag inte heller skylla på alla regniga dagar som varit i sommar för även vissa heta dagar satt jag och michelle bänkade framför tv´n med uppspärrade ögon , haha ! jag kör väl den gamla godingen om att "det var för varmt för att vara ute" .. haha !

herregud, varför skriver jag det här egentligen ? kanske för att visa att det inte bara är killar som kör tv-spel som galningar , utan också tjejer som vanligtvis gillar att gå på stan och göra andra tjej-grejer , men oroa er inte ! jag ääälskar fortfarande att shoppa och göra alla tjej-grejer , jag är ju faktiskt en tjej trots allt ;)

sådär , nu fick jag till ett helt inlägg om zombies , haha ! jag är då inte riktigt normal

nu ska jag kolla om det hänt nått på facebook , pooss ! ( :


Kommentarer
Postat av: josefine

Tack gumman<3



Ja tycker vi ska ses nån dag! nästa vecka? :) <3

2010-08-03 @ 11:02:45
URL: http://josefinemedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0