mys

hejsan bloggen ! nu sitter jag här helt själv i mitt hus och klockan är kvart över tolv , en fransk film rullar på tv.n och jag har tråkigt . sara , moa och maria har precis åkte hem .
hade superroligt och supermysigt ( som alltid )
orkar inte berätta allt vi gjorde men kul hade vi kan jag säga
nu är familjen hemma igen , så nu behöver jag inte vara rädd :)
och imorgon kommer fanny m fam och ska käka här ! ska bli skitkul , har inte träffats på evigheter känns det som ! ;)
men nu ska jag plocka undan lite .


så här såg jag ut idag :

jag ser ganska skenögd ut på den här bilden men jag orkade inte
ta massa olika och vänta tills man blir nöjd ;)

och idag hade jag på mig :
blus - veromoda (köpt på nelly.com
jeansshorts - veromoda
klocka - ur&penn
armband - vet inte

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0