mormor ♥

hejsan bloggen ! sorry för dålig uppdatering de senaste dagarna men sanning är att jag har verkligen inte orkat så ..
nu sitter jag hemma hos mormor, jag och bror bestämde oss att åka dit eftersom att syster skulle hem till kompisar och mamma och pappa skulle på middag . det är alltid lika mysig att vara här :) sitter nu och tittar på sagan om ringen och myser.

idag var det fett chill (fast det har det varit alla dagar hittills i skolan) . vi hade temadag typ för att hälsa sjuorna välkomna så vi lekte mest lekar :)
efter skolan gick jag på stan med mina två änner mo & ma. hittade ett skärp på monki, 20 kr & en jeansskjorta på h&m , 199 kr. fast den är jag väldigt osäker på , men jag får se .

nu ska jag fortsätta kolla på filmen ,

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0