• jag har ingen rubrik •

hejsan bloggen !
igår när michelle skulle åka blev det många tårar . men hon kommer idag också för hon måste hämta sin cykel .
idag vet jag inte hur dagens planer ser ut , jag vill åka till H&M och kolla på en tröja men om jag föreslår det för mamma kommer hon säga "men agnes, ska du inte spara dina pengar?" och himla med ögonen kan jag tänka mig :( men jag får väl försöka . annars får jag fråga min systeryster om hon vill åka in med mig någon dag , !

och på onsdag börjar skolan :o gud, vad fort sommaren har gått ! och snart är det vinter, usch ! jag gillar inte vintern . man måste ha så tjocka kläder och tjocka skor och det är blött och kallt och allt är blä.. det enda bra är väl egentligen pulka, skidor och julen ! men nu ska jag inte klaga ( : det kan ju föresten vara vääldigt mysigt med vinter också . som att sitta inne med tända ljus och dricka glögg :) hehe !

nu ska jag göra något annat , puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0