how do i breathe

hejsan bloggen !
kom precis hem från fjällnora och michelle är snart på väg hit. sista gången vi ses på ungefär ett halvår . usch , det kommer bli skitjobbigt när hon ska hem sen. jag kan nästan lova att jag kommer gråta floder .. jag gör seriöst nästan redan det., fan ....

men jag ska försöka att tänka glada tankar nu iallafall ! gråtandet får man väl spara tills det är dags att säga hejdå liksom .. jag lägger upp lite bilder på oss så blir jag nog glad: )
michelle
min fina ängel ,

du är en av min allra bästavänner & jag kommer alltid att älska dig
och stå vid din sida oavsett vad . du betyder oerhört mycket för mig
tack för allt gumman ♥

 

skriver mer imorgon, puss sötisar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0