home sweet home

hej bloggen !
efter en natt at mormors place är jag och broder hemma igen .
nu har jag typ precis käka kyklingwok med nudlar , muuuumma ! och pappas bönsallad , ååh vad gott !
och snart ska jag och familj kolla på snabba casch och mysa :) abbe och jag köpte godis på enköpings godisgalleria så nu är det dags att frossa , och frästa min kära syster som har godisförbud. hehe, nej så elak är jag inte ... tror jag ( ;

time to go !!

lägger in bilder på mig och mitt godis så ni kan bli lite frästade ;)


det ska vara surt ! surt är gott :)




jag hittade en mega... ja, vad heter såna där nu igen ?

nej , nu kallar plikten ! eller rättare sagt :
nu är jag godissugen , så hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0