h&m ♥

hejsan bloggen ! nu är jag hemma efter en dag inne i staden . först släppte mami & papi av mig och syster på ikea (dom skulle till bauhaus).
sen åkte vi vidare till gränby och kollade i lite olika affärer. köpte bl a en present till lillebror , men jag skriver inte vad jag köpte ifaaall han skulle råka titta in här (vilket jag inte tror men man vill ju inte ta risker , hehe)
och idag fann jag ännu några anledningar varför h&m är min favoritaffär över alla andra affärer : kläderna är ju skiiiitsnygga , personalen är trevlig & han som jag betalade hos var så snyygg ! haha ;)

men idag kom jag hem med :

doftljus - ikea 19 kr
film - ica 59 kr
två koftor - h&m 149 & 99 kr

och så böt jag en bok som jag fick i födelsedagspresent men som jag redan hade , så jag kom hem med boken sandor/ida ;)

nu ska jag lyssna på musik och mysa :)

puss♥


en av koftorna , den här kostade 149 kr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0