GRÖNA LUND

hello bloggen !
tänkte göra ett godnatt inlägg såhär precis innan jag ska gå och lägga mig.
och ja, klockan är tio i tio en fredag kväll och jag tänker krypa ner i min sköna säng.
anledningen : 1. jag är otroligt trött och har väldigt tråkigt, 2. det är skönt att sova, 3. jag ska upp tidigt imorgon ;)

och som jag sa tidigare så blir det en dag fylld av karusellåkning för mig del. ska ju nämligen, för er som missat det, till grönan imorgon med my ladys moa & maria :)

men nu ska jag dra mig tillbaka , skriver mer på söndag !

puss♥


lägger ut en bild från när jag var i stockholm med klassen,
och träffade favoriten erik hassle !
(och jag är medveten om att jag ser ut som ... ja, jag vet inte vad men)

Kommentarer
Postat av: Amandaa :)

Nerå, du va söt på bilden :)

Ska vi ses någon dag? Kan ja få ditt nr igen?

Kram//Amanda

2010-09-04 @ 19:24:49
URL: http://mandamania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0