Grattis bror !

hejsan bloggen ! idag fyller min bror, som jag sa igår, tretton år ! så mormor har sovit här sedan min födelsedag och farmor och farfar kom på eftermiddagen på fika :) eftersom jag och min bror fyller så nära varandra så blir det oftast så att de kommer på en av våra födelsedagar och firar båda samtidigt . det är väl egentligen nackdelen med att det bara är en dag emellan våra födelsedagar ;)
sen har jag inte gjort så mycket mer idag .., var ute och gick med mamma imorse, jätteskönt ! ska nog fråga henne ifall hon vill göra´t imorn också : )

och idag gick jag klädd i :
spetsleggings - bikbok
linne - ginatricot
kofta - h&m
klocka - ur&penn
och mina otroligt mysiga gos-strumpor jag fick av sara i julklapp ;)

juste , jag måste vara onormal eller nått sånt men jag har faktiskt inte ångest över att sommaren snart är slut och det är dags att börja gå upp klockan sex på morgonen och åka till skolan och plugga .. det är verkligen inte så att jag längtar så , men jag har inte heller ångest .. hmm , jag borde kanske söka hjälp., eeeeller ?

nu ska jag kolla på tv , puss ! ♥



favoriten just för tillfället , svenskt & fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0