gränby centrum

godmorgon bloggen !
sitter här och väntar på att moster och mamma ska göra sig färdiga så ska vi åka till gränby centrum , vi hänger på låset idag ;)
iallafall , jag har precis sminkat mig och så lyssnar jag på världens mest sorgligaste grej .. det är en liten flicka som sitter och berättar om hennes pappa som gick bort i worldtradecenter-attacken .. usch , fyfan vad jäkla hemskt !! jag kan verkligen inte föreställa mig hur det skulle vara om min pappa gick bort, så otroligt sorgligt ! det är ju svårt att hålla tårarna inne när man lyssnar på det här .. usch !

men jag lägger in en bild på dages sen ska jag gå ;)
puss ♥


tröja - kina
leggings - veromoda
linne - gina tricot
väska - vet ej .
men bilden ger inte väskans sanna färg , den är för orange på bilden.



hejdå ,  skriver ikväll !


Kommentarer
Postat av: nenovrak

vart kan man lyssna? :D

2010-08-10 @ 18:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0