gåshud för svensk musik♥

godmorgon bloggen !
jag har fått något konstigt sug efter svensk musik. för nån vecka sedan var det joshua radin som gällde och nu helt plöstligt har joshua bytts ut mot t ex oskar linnros, lars winnerbäck & marcus krunegård.
det är puckat så konstigt musiksmak jag har egentligen. nån dag kan jag vara galen i en viss musik sen nästa dag byter jag till något heelt annat ., men vafan, så länge jag gillar´t så ;)
men sverige är underbart , det måste ni väl hålla med om ?



idag ska jag o min syster åka in till stan och bland annat köpa present till våran lille skit till lillebror :) nejdå , men han fyller 13 imorgon , så ;)
nu ska jag lyssna på svensk musik , njuta & sedan ska jag ta en dusch :)

puss ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0