blåbär

hello bloggen  !
idag åkte jag + fam till gränby och som alltid när jag befinner mig på stan gick jag till h&m. herregud , h&m är inte bra för mig min plånbok. jag älskarälskarälskar h&m ! man hittar alltid något fint , :)
sen när vi skulle åka hem åkte vi förbi ulva kvarn och tog en fika :) så mysigt så !
när vi kom hem gick jag och mamma ut  skogen och skulle plocka blåbär , det slutade me att jag låg mitt på stigen (jag har varit skittrött hela dagen) och mamma bad mig gå hem för att jag tydligen stressade henne ( ; förlåt mamma !
nu ligger jag här och lyssnar på härlig musik (just nu paper plains med M.I.A) och bara slappar . !

men idag när jag kom hem så var jag ju några plagg rikare ;)
det jag köpt idag var :

tre par trosor - twilfit, 149
linne - h&m, 49.50
västkofta - h&m 99
strumpbyxor - h&m, 79,50

gud så glad jag och min garderob är nu :D

men nu ska jag gå och städa mitt rum och rensa min garderob,
in med det nya , ut med det gamla !

puss mina söta  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0