agnes hissar - katarina von bredow

innan jag gör annat måste jag bara få hissa ungdomsförfattaren katarina von bredow. hon skriver så otroligt böcker och även fast jag inte är jätte förtjust kanske i att läsa så slukar jag hennes böcker. så otroligt bra , allihopa ! just nu läser jag "syskonkärlek" som handlar om två halvsyskon som blir kära i varandra .. man kanske blir lite äcklad men ändå , den är grymt bra !
ni som ännu inte har läst nån bok av henne , gör det ! ni kommer älska dem .,

tre böcker av henne , den första håller jag på att läsa , den mellersta har jag läst & den sista
ligger på skrivbordet och får vänta tills jag är klar med den första , haha ! :)

tummen upp för katarina von bredow !

pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0