våååååååååååååår !!!!

hej bloggen ! jag är så gryyyymt glad ! det är verkligen vår vår vår nu ! :)
har precis kommit hem från en skön promenad i vårsolen, och nu ska jag alldeles strax ta en skön dusch :)

idag var en ganska jobbig dag. att vara trött + att ha huvudvärk kanske inte är bästa kombinationen när man svara på massa frågar och hålla på .. eller ? ;)

kunde inte sova igår , så jag somnade typ tjugo i tolv (jag gick och la mig typ tjugo över tio.) sen sov jag gott i några timmar. men sen ! sen ska man ju såklart vakna av att det kliar förbannat mycket på sina ben. jag har typ fått världens exem på benen, för igår kväll använde jag en bodylotion och smörjde in mina ben med (och jag har använt den förut och då har det inte börjat klia) sen efter ett tag kliade det förjävligt mycket! så nu är mina ben typ helt rödprickiga, eller dom va imorse. jag har inte kollat hur dom ser ut nu men ;) iallafall, så där låg jag vaken i min säng i en / en och en halv timme och verkligen inte kunde somna om . så sjäälvklart försover man ju sig så man fick cykla som en galning för att hinna med bussen till skolan . hehe :)  

aja, nu vet ni ju lite om min intressanta dag och natt :)

hejdå
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0