uppehåll

tjena bloggen :) har haft ett litet uppehåll , haha . förvånad ?
men nu skriver jag iallafall :) idag har det inte hänt jättemycket så jag tänkte bara köra en hiss och diss istället för att skriva om dagen ;)

hiss :

värmekudden - åh, är det inte det bästa som finns när man har ont någonstans ? lägg in den i mickron, två minuter , klart ! det är så otroligt skönt ! den som uppfann värmekudden är fasiken värd nobelpriset !

jordgubbar - mums ! finns det något godare på sommaren/våren än jordgubbar med mjölk och socker ? det är så himla gott att jag nästan börjar dregla när jag tänker på det .. okej,  lite överdrift där men det är ooootroligt gott !
diss :

småflugor - imorse när jag cyklade hemifrån så cyklade jag i motvind och fasen va irriterande det är när man får dom här äckliga små flugorna i ögonen, diss diss diss till dom !

mensvärk - ni tjejer förstår nog vad jag menar ;)


tack för mej
tjenahej

Kommentarer
Postat av: josefine

sv- Tack gumman, älskar dig och finns alltid för dig, jag hoppas du vet det <3

2010-05-06 @ 21:46:02
URL: http://josefinemedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0