pizza & mys med mina tjejer ! <3

hello bloggen ! jag har varit lite slarvig på sista tiden och glömt/inte orkat skriva . men nu är jag här !

om ca två timmar kommer moa, sara & maria hit :) vi ska göra egna pizzor och mysa , yummi !
tidigare idag var jag & pappa på maxi för att handla in lite grejer till ikväll ;)
ja, sen har jag faktiskt inte gjort så jättemycket mer än bara fixat för ikväll , bakat pizzadeg, och sånt ;)

men nu hinner jag inte skriva mer , jag ska fixa det sista innför kvällen som kommer bli bäst som vanligt ! :)
kommer nog inte orka skriva ikväll när tjejerna har åkt men jag kanske skriver imorgon , vi får se :)

idag har jag på mig :
svarta strumpbyxor - H&M 79kr
ett vitt linne - ginatricot 99kr
jeansaktig tröja - H&M 50kr
och jag har loooockigt hår ;)

men nu ska jag gå,
hejdå bloggen
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0